Klacht: val van oude vrouw in bus

op 08 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik schrijf deze mail namens mijn moeder mevrouw van Iersel meulenbroek. Zij heeft vandaag de bus gepakt van Tilburg Westermarkt lijn 2 (Richting reeshof) en is uitgestapt op het Paletplein. Zij stapte in via de zijingang van de bus met haar rollator. Een paar seconden daarna voordat zij de mogelijkheid had om te gaan zitten gaf de buschauffeur gas en viel zij zijwaarts op de grond. Dit voorval vond plaats tussen kwart over twee en half 3 smiddags op 8 april 2017. Zij viel voorover op haar knie en zijkant van haar lichaam. Zij was erg geschrokken en een vrouw in de bus was zo vriendelijk om haar te helpen te gaan zitten en naderhand uitstappen. Het enige wat de chauffeur deed was: ‘sorry’ roepen van achter zijn stuur. Dit is onacceptabel! Hij hoort naar haar toe te gaan ipv door te rijden! En op zn minst te informeren hoe het met haar gaat! Zij had haar heup wel kunnen breken zij is namelijk 83 jaar en heel slecht ter been! Na het voorval kwam een buurvrouw haar tegen die vroeg wat er was omdat zij zo wit was, ze was na dit voorval nog een hele tijd ontdaan! Ik vind dit schandalig! Ik weet niet hoe jullie hier mee omgaan maar dit kan voor ons niet! (dochter) Margo Didden [email protected]/ 013 4634421

nvt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 april 2017 om 10:31 geantwoord

Geachte mevrouw Mevrouw van Iersel Meulenbroek,

Wat ontzettend naar dat je moeder is gevallen in de bus, omdat de chauffeur te snel wegreed. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je klacht hierover is doorgestuurd naar de regio en besproken met de chauffeur. Naast deze melding, heb je ook contact met ons opgenomen via ons contactformulier. Hier is je aangeboden dat wij je moeder graag een bos bloemen willen sturen. Hiervoor zijn wij haar adresgegevens nog nodig. Je kunt dit doorgeven via het telefoonnummer dat je van mijn collega hierover hebt ontvangen.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva.