Klacht: vaker storing dan wel internetverbinding

op 13 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben inmiddels ruim een maand klant en heb nog geen dag meegemaakt dat alles naar behoren functioneerde. Vrijdag jl. (9-2) is er een monteur langs geweest welke alles doorlopen en verholpen heeft. Hij heeft een extra kastje aangesloten op de slaapkamer zodat we ook daar eindelijk Wifi verbinding hebben.

Helaas belanden we sinds afgelopen zaterdag (10-2) van de ene storing in de andere en iedere keer geeft de telefoonlijn van Ziggo aan dat er een storing is die snel verholpen zal worden. Hoe is het mogelijk dat we al 4 dagen achter elkaar storing hebben die soms weer verholpen is en een uur later weer actief is.
Hierdoor kan ik niet op Netflix, maar heb ik dus geen internet en wifi thuis. Zeer irritant!

Wanneer ik zonder enige problemen iedere dag internetverbinding heb en dus altijd op mijn laptop en Iphone kan werken, ik via Sonos radio kan luisteren en in de avond Netflix kan kijken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Kanters