Klacht: Vakantiestop

op 26 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 augustus 2016 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sikkema,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft problemen te ervaren met het doorgeven van uw vakantiestop via www.mijnmedia.nl.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze administratie is onlangs een vakantiestop aanvraag bij ons binnengekomen. Dit betreft de periode 7-9-2016 tot 8-10-2016. Wij gaan ervan uit dat dit de vakantiestop is waar u op doelt en vertrouwen erop dat dit nu opgelost is.

Wij wensen u een fijne vakantie toe.

Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Vroontje