Klacht: vakantieservice blijft achterwege

P.S. Ramautarsing op 11 december 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ruim van tevoren heb ik de vakantieservice aangegeven bij uw administratie dat ik vanaf vrijdag 10 december 2021 negentig dagen lang de papieren krant op het adres van mijn zoon wil laten bezorgen. Daarvan heb ik zelfs een bevestiging ontvangen.
Wat schetst mijn verbazing dat de papieren krant helemaal niet is bezorgd???
En dat terwijl ik abonnee ben sedert 1978.

Gewenste Oplossing:

Dat de papieren krant alsnog wordt bezorgd op het eerder aangegeven bezorgadres in Lisse. Vooralsnog is dit niet het geval.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht P.S. Ramautarsing

1 maand geleden - Nergens kun je op de site van het AD een klacht omschrijven, het is enkel en alleen klikken op buttons wat neerkomt op een gesloten systeem waar de klant zijn klacht niet kan omschrijven dan wel verduidelijken, misschien is het er wel maar erg cryptisch en praktisch onvindbaar. Het gaat alleen maar om wel/niet bezorgd en alsnog bezorgen, heel irritant. In welke oertijd leeft het AD eigenlijk?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.S. Ramautarsing