Klacht: Vakantiepark huisjes open maar alle faciliteiten gesloten en geen compensatie

op 13 maart 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Voor volgende week vrijdag maanden geleden al een weekend roompot Wolfsven geboekt omdat mijn dochter het de vorige keer zo leuk vond de koos konijn animatie en het zwembad. Maar helaas zijn al deze faciliteiten gesloten. Ook oma zou dit weekendje weg mee gaan en is hart patiënt voor haar wil ik het risico niet nemen om naar Brabant te gaan.
Helaas biedt de klantenservice van roompot geen compensatie om boeken goedkoopste optie in november kost op een paar euro na net zo veel als ik voor deze boeking betaald had, belachelijk toch, voor ons geen roompot meer! Deze organisatie heeft geen service voor de klant wat moet ik op een park waar niets te doen is voor kinderen waar je toch normaal gesproken voor gaat en het risico op een corona besmetting in deze provincie een stuk hoger is, respectloos is dit.

Kostenloze omboeking later in het jaar

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 maart 2020 om 13:57 geantwoord

Heeft op 18 maart 2020 om 16:27 geantwoord

Roompot niet normaal 68,52 bijbetalen voor een weekend half december jullie moeten zich schamen schandalig hoe durven jullie om in de corona crisis mensen zo van het geld af te zetten mijn wens was kostenloos om boeken niet bijna het dubbele betalen in de winter waar toch weinig te beleven valt

Alle klachten die gemeld zijn door Houtn