Klacht: vakantiecodes niet te kontroleren.

op 29 mei 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waarom geen reactie van holland casino ?????????????

Gewenste Oplossing:

antwoord op mijn vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 29 mei 2017 om 20:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat het u niet lukt om de codes in te vullen. Bijgaand terft u een link aan waarmee u rechtstreeks op de pagina komt waar de codes ingevuld kunnen worden. Mocht het u onverhoopt niet lukken, dan vernemen wij graag uw codes en wat uw droomreis is.

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Holland Casino

Heeft op 30 mei 2017 om 11:28 geantwoord

Helaas weet ik nog steeds niet op welke manier ik de coden kan invullen.

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer Bos, Onze verontschuldigingen. Dit is de link van de pagina waar u de codes kan invullen. https://www.hollandcasino.nl/actie/vakansieweken/wincode Of u geeft de codes door en wat u droomreis is, zodat wij het voor u kunnen invullen. Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

Alle klachten die gemeld zijn door B.BOS