Klacht: Vakantiebonnen

op 21 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vakantiebonnen afgeschaft,lees in vakantie maar digitaal is het antwoord.
Betaal voor volledig abonnement ,hebben een contract ,beide partijen hebben zich hier aan te houden(mogelijkheid zowel op papier als digitaal te kunnen lezen )
Ook tenlaatste aangetekende brief naar directie blijft onbeantwoord.

Als het contract wordt nageleefd.
Mijn schriftelijke vragen worden beantwoord.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 maart 2020 om 11:45 geantwoord

Geachte heer mevrouw van Dijk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht inzake de vakantiebonnen. Wij begrijpen dat dat u het jammer vindt dat er geen vakantiebonnen meer geleverd kunnen worden.

Graag geven wij u uitleg waarom De Telegraaf gestopt is met vakantiebonnen.

Bonnen zijn ontstaan in de tijd dat er nog geen andere mogelijkheid was om de krant te lezen. Er was geen digitale versie. Inmiddels is al een aantal jaren de krant online te lezen.
De service om de krant op een ander huisadres in Nederland te laten bezorgen is mogelijk, revalidatiecentrum en verzorgingshuis vallen hier ook onder.
Een tijdelijke stop, is uiteraard ook mogelijk. Uw brievenbus raakt niet vol en u het digitaal lezen blijft uiteraard actief.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door N.van Dijk