Klacht: vakantie rhodos griekenland

op 02 juli 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Overgeboekt, wij stel van 57 en 58 jaar gaan al 3 jaar naar ons geliefde stekkie op rhodos van 7 juni t/m 21 juni 2012 en wel naar sunshine vacantion club,maar 1 dag van tevoren 6 juni kregen telefoontje dat we overgeboekt waren begreep hier niets van omdat we al begin januari geboekt hadden dus u begrijpt dat we zeer gestrest waren en nu niet wisten wat te doen er werd gebeld en gemailt voor een andere oplossing gek werd ik er van kregen 2 opties voor ander hotel olympic palace en nog 1 moesten zeer snel beslissen en familie op de hoogte stellen waar we nu naar toe zouden gaan en onze vrienden op de hoogte stellen waar we mee afgesproken hadden in sunshine vacantion die waren niet overboekt? dus grote teleurstelling voor ons allemaal. maar goed hadden snel gekozen voor olympic palace kon niet anders volgende ochtend op naar schiphol om 4 uur in de ochtend zagen onze vrienden daar en konden er wel om huilen dit was zo erg niet te begrijpen JANUARI geboekt hoe kon dit? van 6 op 7 juni slapeloze nacht hadden we er van waar komen we terecht nou dat hadden we gauw gezien van de receptie naar de kamer gegaan wel prachtige mooie kamers met een balkon van 4 bij 6 mtr waar je dus niets aan hebt als het goed is ben je de hele dag weg dus geen toegevoegde waarde voor ons dus zijn die middag op bed gaan liggen tot aan het avond eten ook een tegenvaller niet wat we gewend zijn beperkte keuze het hotel is niet gebaseerd op all-in faciliteiten duidelijk te merken ooowww wat missen we sunshine vacantion de volgende dag toch maar even naar het strand gelopen misschien is dat wel goed moesten een drukke weg oversteken terwijl ik slecht terbeen ben en ja hoor de volgende terleurstelling de blauwe bedden van olympic afgezondert van de rest op vies zand en een beetje gras overal sigaretten peuken en blikjes [hadden gelijk zwarte voeten] geen toilet geen drankjes geen muziekje verschrikkelijk gewoon weg toen hadden we het helemaal gehad gelijk de hostess aangesproken of hier weg of vlucht naar nederland terug zo spoedig mogenlijk bleven hier echt niet langer zitten die zag gelukkig het verdriet in onze ogen en zou kijken wat ze kon doen of ander hotel of sunshine dus duimen maar onze 06 opgeschreven en ze zou ons bellen en ja hoor we konden koffers inpakken [hadden we nog niet eens uitgepakt] taxi bellen en naar ons favoriete stekkie gaan sunshine vacation club op naar onze vrienden wat waren we blij binnen 3 kwartier waren we er we huilden dat we er weer waren niet normaal gewoon onze barman begroeten ons en de animatie dito allemaal het zelfde we waren weer thuis zo voelde dat heerlijk op zoek gegaan naar onze vrienden toen was het plaatje weer kompleet hulde voor de hostess maar al met al zoveel stress gehad bijna 3 dagen van onze vakantie weg met een hoop narigheid dit had ik niet verwacht van sunweb aangezien ik daar al jaren boek maar ik ga nu wel twijfelen en wat ik nu nog niet snap dat wij een overboeking hadden toch al begin JANUARI geboekt??????? als het een last-minutes was oke maar dit is onbegrijpelijk ik wil wel dat hier een redelijke tegemoetkoming voor terug komt. En niet 50 euro zoals ze in nederland voorstelden 1 dag van tevoren. hier hebben wij niet voor gekozen maar dit is voor ons bepaald moesten snel een keuze maken om als nog te vertrekken naar rhodos.mvg fam ottolini-faber

Een redelijke tegemoetkoming voor het leed wat is aan gedaan.

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie van 2 juli 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest. Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft. Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één maand een reactie per e- mail verwachten. Met vriendelijke groet, Sunweb Vakanties Afdeling Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 20 juli 2012 om 16:54 geantwoord

Wij hebben u inmiddels een reactie per e-mail gestuurd. Mocht u hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan kunt u ons een e-mail terugsturen of natuurlijk bellen.
Met vriendelijke groet, Afdeling Webcare, Sunweb Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door molenplas 1234