Klacht: Vakantie moeten betalen terwijl wij niet op vakantie konden

op 10 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Helaas heb ik online een reservering gedaan, met in gedachten dat ik de reservering per betaling/telefonisch nog kon bevestigen. Nadat ik geen verlof kon krijgen van mijn werkgever en ook anderen die mee zouden gaan. En ook nadat ik na een week per post een brief met de keycards heb ontvangen. Heb ik telefonisch contact opgenomen met Roompot. Aan mij werd meegedeeld dat de vakantie niet meer geannuleerd kan worden. En dat het ook niet omgeboekt kan worden. Ik snap dat ik de voorwaarden beter had moeten lezen. Maar dit is toch triest? Ik moet een vakantie betalen waar ik niet heen kan. Dat je maar 72 uur de tijd krijgt om na te denken over je reservering is toch weinig? En nog erbij heb ik zaterdag gereserveerd en maandag in de ochtend krijg ik per e-mail een bevestiging.

Ik wil graag dat Roompot wat menselijker omgaat in zulke situatie's. Ik wil of mijn geld terug of mijn vakantie omboeken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van TradeYourTrip

1 week geleden - Beste Robin, je kunt ook je reservering doorverkopen (ipv annuleren) via TradeYourTrip en op deze manier nog wat geld (terug)verdienen. Groet, Mark

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 16 september 2017 om 16:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtsept