Klacht: Vakantie geboekt is blijkbaar geanuleerd maar heb wel alles betaald en geen geld terug gehad

op 16 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net te horen gekregen dat mijn vakantie is geanuleerd omdat ik te laat betaald zou hebben ,
Ik heb jullie zelf gebeld ik wist van niks dus heb ik het resteerende bedrag ook overgemaakt.
Nu ben ik 900 euro kwijt en gaan mijn gezin en ik niet op vakantie terwijl we dit zo hard nodig hebben.

Gewenste Oplossing:

Mijn vakantie doorgaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 23 juni 2017 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door herbrinkm