Klacht: Vakantie dochter Turkeye

op 29 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Hallo
Ik wil een klacht in dienen voor de slecht hulp omtrent mijn dochter .
Door meerdere keren gebeld te hebben met jullie ook het nood nummer .
Ben ik van het kastje naar de muur gestuurt er is een dossie aan gemaakt op woensdag en donderdag 23-24 augustus 2016 .
Ik vindt jullie zeer slecht door de reis leider Kenia karakus is er geen hulp geboden en gaat achter meiden aan en geen hulp.
Er is ook een klacht tegen hem in gediend door de manager van het hotel eftaia zij is goed geholpen door de hotel manager maar niet door neckerman ..naar nog meer informatie kunt u contact met mijn op nemen 0641793574 en help ik u graag aan meer informatie want ik laat het hier niet bij zitten schandalig is dit geen hulp niks voor mijn dochter haar naam is Rachel Bierens en is met janis van der groot reserveringsnummer: 73863847 Mvg mevr bierens

Als er geholpen wordt heb namelijk veel kosten gemaakt wat niet nodig was en wij wensen vergoeding hier voor

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Heeft op 16 september 2016 om 23:44 geantwoord

Nee neckerman heeft mijn gebeld ik heb hun niet gebeld .
Ze zouden eerst niks doen omdat ze de voorwaarden heb aan geklikt .
Omdat ze online hadden geboekt en deden verder niks.
Ik zij hier ga ik niet mee accoord wat een onzin jullie doen dus niks met de klacht.
En nu zouden ze over 4 weken iets later horen .
Maar als er niets mee gedaan wordt dan laat ik het er niet bij zitten heb ik ook gezegd en schakel ik mijn rechtsbijstand in heb ik ook gezegt .

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 31 oktober 2016 om 10:23 geantwoord

Op 24 oktober jongstleden heeft onze afdeling Customer Service u per email een reactie gestuurd naar aanleiding van uw klachtmelding inzake de vakantie van uw dochter. Wij hebben u onze excuses aangeboden voor het feit dat de serviceverlening van ons reisleiding in uw ogen te wensen overliet. Wij zien echter redelijkerwijs geen aanleiding om tot het aanbieden van een compensatie over te gaan. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Geen service neckerman