Klacht: vaderdagcadeau niet ontvangen

op 15 juni 2018 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 5 juni een t-shirt besteld voor vaderdag, binnen de limiet voor tijdig te kunnen ontvangen en tot op heden niets ontvangen, order staat nog steeds op wordt bedrukt. Twee mailen gestuurd waarop niet wordt gereageerd en geen nederlands telefoonnummer te vinden.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn gewenste shirt opgestuurd krijgen zodat ik mijn vader alsnog kan verrassen ook al is mijn vaderdagcadeau nu wel in het water gevallen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Teezily

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Teezily nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anita211168