Mijn Klacht:
Heel vervelend voor mijn bezoek maar het vlees was niet mals en sappig, maar een stugge structuur en veel te hard, zelfs met hele kleine stukjes niet lekker.
Het hoofdgerecht was een echte misser.
4 personen niet tevreden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden, ik koop elk jaar bij AH vacuum vlees uit Argentinie, was altijd erg lekker

