Klacht: vacantie bonnen

op 12 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

het niet meer verstrekken van vakantiebonnen en dat hij thuis bezorgd wordt dus dubbele kosten.

Waneer de bonnen weer beschikbaar zijn ,ik dacht dat de Telegraaf klanten nodig heeft ?????.Maar denk er hard over net als vele andere mensen min contract te stoppen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 mei 2020 om 12:32 geantwoord

Geachte heer Van der Linden,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen vakantiebonnen meer aan te kunnen vragen.

Wij danken u voor uw feedback en nemen deze mee naar de volgende evaluatie inzake de vakantiebonnen.

Graag geven wij u uitleg waarom De Telegraaf gestopt is met vakantiebonnen.
Bonnen zijn ontstaan in de tijd dat er nog geen andere mogelijkheid was om de krant te lezen. Er was geen digitale versie. Inmiddels is al een aantal jaren de krant online te lezen.
De service om de krant op een ander huisadres in Nederland te laten bezorgen is mogelijk, revalidatiecentrum en verzorgingshuis vallen hier ook onder.
Een tijdelijke stop, is uiteraard ook mogelijk. Uw brievenbus raakt niet vol en het digitaal lezen blijft uiteraard actief.

Wij zien dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met 1 van onze medewerkers en dat er een passende oplossing is gevonden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben .

Met vriendelijke groet
SA- Webcare Team

Heeft op 13 mei 2020 om 17:48 geantwoord

OP ONZE CAMPING IS GEEN GOEDE WIFI ZOALS OP MEERDERE CAMPINGS,DAAR KUNNEN JULLIE NIKS AAN DOEN MAAR HET IS WEL EEN PROBLEEM VOOR VEEL MENSEN ,EN NIET VERGETEN DE EXTRA KOSTEN DIE DIT MET ZICH MEEBRENGT

Alle klachten die gemeld zijn door Sandoren