Klacht: vaatwasser lekt

op 29 september 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

17-09-2016 is de vaatwasser gebracht was afgesproken een jonge vaatwasser merk bosch voor 140euro ik heb twee keer contakt met de verkoper gehad via de telefoon daar we het niet vertrouwden maar na tweede telefoon gesprek dacht ik het zit wel goed toen de vaat wasser in de keuken werd gezet werd de vloer nat liep ergens water uit wij dachten van een slang dus betaalde geef nog 5euro fooi. kijken de bon goed na staat geen naam of adres en geen facuur nr op de bon we hebben het wel een handtekening gevraagd dat we betaald hebben en er staat 1jaat garantie op we doen de zelfde dag de vaatwasser aan om uit te proberen en ja hoor weer water komt er onder weg gelijk gemeld we moesten maar even bellen hadden wel een oplossing steeds weer e-mails gestuurd geen reactie daar we nu alles op papier willen hebben gisteren weer gebeld niet op nemen weer gebeld weg gedrukt e-mail gestuurd niks gehoord nu weer gebeld weggedrukt tweede keer wel opgenomen. moet tussen 5en 6 even weer bellen maar met een 06 nr ik bel met huistelefoon afgeschermde tel nr die nemen ze niet op raar toch??? moest de tel met 06 nr bellen en 1x over laten gaan dan zouden ze mij terug bellen zei jullie hebben ons tel nr dus waarom moet dat ik bel met 06 nr vind dit heel droevig ze weten ik heb parkison mijn man ongeneeslijk ziek en dan word je zo behandeld twee weken hier vaatwasser 140euro lichter en een vaatwasser die je niet kan gebruiken duidelijk nu gezegt een andere zo als is beloofd jonge vaatwasser en de zelfde afmetingen en programma’s foto er van en type nr hoop dat wijecht nu het beloofde krijgen want bij betalen doen we niet dus we wchten af helaas wonen wij te ver weg anders waren wij ondanks de ziektes bij de winkel persoonlijk geweest

als de verkoper zich aan zijn woord houd jonge vaatwasser van een paarjaar oud zo als is afgesproken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wagen15