Klacht: vaatwasser kapot geleverd

op 21 augustus 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Ik had 3 weken geleden een vaatwasser via internet besteld bij 2de kans witgoed.
De vaatwasser was €75,00 en omdat ik niet in de buurt woonde kon ik het later bezorgen voor €50,00 euro aan transport kosten.
In totaal heeft de vaatwasser €125,00 gekost.

Het zou een goed werkende vaatwasser zijn en alles was nagekeken volgens hun en je kreeg nog 6 maanden (garantie).

Vervolgens werd de vaatwasser afgeleverd bij ons helemaal in geseald.
Vervolgens hebben we alle plastic eraf gehaald het was het alles behalve netjes .

De vaatwasser was vies van de buitenkant maar dat was niet zo heel erg maar binnen ook dat ik het zelf moest schoonmaken geen probleem.
Maar dan moeten ze niet zeggen dat het een goed werkende vaatwasser is en alles is nagekeken en dat het schoon is .
De vaatwasser heeft het een week volgehouden en toen deed de vaatwasser het niet meer.
Ik heb contact met hun opgenomen dat ik graag me geld terug wou maar dat deden ze niet.

Maar ze konden me wel een tegemoetkoming bieden dan zou ik voor €30,00 een nieuwere vaatwasser krijgen en 1 jaar garantie vervolgens ben ik daar mee akkoord gegaan omdat ik me geld niet terug zou krijgen.

Een week later werd de (nieuwere) vaatwasser afgeleverd.
Die zag er nog viezer uit zat onder schimmel.
Ik had gebeld dat de bezorger maar terug moest komen om de vaatwasser op te komen halen maar dat was niet mogelijk.
Dus ik had de vaatwasser maar schoongemaakt om te kijken of dat de vaatwasser überhaupt wel werkte.
Maar naar 10 minuten rook ik een brand geur en de stoppen waren door geslagen kortom ben weer opgelicht.

Vervolgens contact gehad met de baas van 2de kans witgoed die ik vervolgens op whatsapp heb.
Om mijn toen die tijd te laten weten hoe laat de vaatwasser geleverd zou worden.
Ik heb naar hem de foto’s door gestuurd van de vaatwasser wat geleverd was dat het onder de schimmel zat en dit alles behalve een nieuwere vaatwasser was.
Denk dat de vaatwasser wel meer dan 8 jaar oud is.

En gezegd dat ik me geld terug wou maar daar werd vervolgens op gereageerd dat hij tussen 5 en 6 het netjes zou oplossen.
Ik belde rond kwart over 5 en hij zei dat hij er druk mee bezig was op een agressieve toon om iets anders te regelen en dat ik s’avond nog een terug koppeling zou krijgen maar die heb ik tot heden niet gehad.

Dit bedrijf beloofd je alles maar vervolgens verdienen ze alleen maar geld eraan en zit je zelf met kapotte spullen in totaal heeft de vaatwasser mijn €155,00 euro gekost wat heel duur is voor een 2de hands vaatwasser.
En vervolgens heb ik geen werkende vaatwasser en hun €155,00 rijker.

ik ben pas tevreden als ik me geld terug krijg ik wil geen apparaten van hun meer.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door royy