Klacht: Vaatwasser 3 maal kapot binnen garantietermijn

op 27 september 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Voor de derde maal in een jaar tijd is mijn Siemens vaatwasser kapot gegaan binnen de garantietermijn. Mijn vaatwasser is nog geen jaar oud.

Mijn vaatwasser blijft voor de derde maal doorpompen. Het eerste reparatiebezoek is de vaatwasser gemaakt. Echter dit zou niet onder de garantie vallen omdat er een wieltje van mijn tray waar je de vaat in plaatst af was. Het reparatiebezoek kostte mij maar liefst € 150,00!!! De vaatwasser was net een half jaar oud.

Twee maanden later was de vaatwasser opnieuw kapot. Hetzelfde probleem deed zich voor. Echter alle wieltjes zaten er gewoon aan!! Voel mij behoorlijk in de maling genomen door de eerste monteur. Daarbij wederom een dagdeel vrij moeten nemen van mijn werk. De monteur zou tussen 8 en 12 komen. En idd. Om 11.55 kwam de monteur aankakken.

Nog geen dag later was de vaatwasser helaas weer kapot!! En u raad het weer het zelfde probleem. Een reparatiebezoek kon wederom pas 8 dagen later ingepland worden. Helaas. Met een huishouden van 4 man en een fulltime baan weer iedere avond een uur aan de afwas.

Vandaag zou de monteur langskomen. Tussen 12 en 16.00 uur. Om 15.30 nog niemand gezien of gehoord. Maar even gebeld. Maar helaas ze konden geen informatie geven. Ik moest nog maar even wachten. Om 16.30 was er nog niemand verschenen en werd er aldus toch maar even gekeken naar de stand van zaken. De medewerker wist mij te vertellen dat de monteur ziek naar huis was. Helaas had niemand mij hierover gebeld. En sorry, de medewerker kon er ook niets aan doen. Vervelend dat u een hele middag hebt zitten wachten voor niks.

Een nieuwe afspraak kunnen wij over 8 dagen weer voor u inplannen. Heeft u een klacht? Dan verwijs ik u naar het klachtenformulier.

ZWAAR BENEDEN PEIL SIEMENS!!!!

Oplossing? Mijn onverschuldigde betaling ad € 150,00 retour en de reparatie van mijn vaatwasser of een vervangende vaatwasser!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mr. N. Schuerman