Klacht: Vaak te laat open

op 06 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Hallo hierbij wil ik een klacht melden bij jullie,vanochtend waren ze weer niet op tijd open.om 7:35 uur was er nog niemand en ben ook weggereden.het is de laatste tijd iedere keer raak,soms komt er net iemand precies op tijd binnen terwijl ze al ver van tevoren aanwezig moeten zijn om alles op te starten.2 weken terug waren ze 10 minuten te laat open ,dit was op de woensdag.ik baal daar ontzettend van terwijl de openingstijd om 7 uur is.ik moet 9 uur op mijn werk aanwezig zijn dus elke minuut telt bij mij. Ik ben momenteel ook aan het overwegen om over te stappen naar Basic Fit of andere sportschool.er waren velen aanwezig in de ochtend die voor gesloten deur stonden,vele zijn ook weggereden zoals mij.dit is niet de 1ste keer en daar baal ik ontzettend van.Als er onvoldoende gemotiveerd personeel daar loopt zal dit vaker voorkomen waardoor jullie je klanten verliezen.
Graag ontvang ik een reactie van u hierop.

Op tijd open gaan.
Dit kost mij weer extra benzine heen en weer rijden zonder te sporten

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 06 juni 2016 om 10:12 geantwoord

Beste mevrouw Singh, via deze weg willen wij ons graag welgemeend excuseren voor het feit dat de vestiging op de betreffende ochtend aanzienlijk te laat open is gegaan. Wegens een roosterfout was er tot onze spijt niemand (op tijd) aanwezig om de club te open. De clubmanager is van het voorval op de hoogte gesteld en gaat alles in het werk stellen om dit in het vervolg te voorkomen. Dit mag simpelweg niet vaker gebeuren. Zoals u zelf terecht aangeeft hoort u om 7:00 uur te kunnen beginnen met sporten en geen minuut later. Wederom onze excuses voor het ongemak! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasbir