Klacht: Vaak niet voorradig

op 21 juni 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel vaak zijn de producten niet voorradig , meestal de laatste 3 dagen .

Gewenste Oplossing:

Als de producten er ook zijn als de aanbiedingen nog geldig zijn . of werk met te goed bonnen dat je de producten later in de week kan halen voor de aanbiedingen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Dekamarkt

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Jeninga, Zoals besproken hebben wij mondeling deze melding doorgelopen en besproken. Uw opmerking ga ik onder de aandacht van de supermarktmanager brengen, zodat hij rekening kan houden met het bestellen van de (actie) artikelen zodat de voorraad en verkrijgbaarheid hiervan verbeterd kan worden. Ik wens u een prettig weekend toe. Met vriendelijke groet, Kelly Willems

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 27 juli 2016 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jeninga,
Zoals besproken hebben wij mondeling deze melding doorgelopen en besproken.
Uw opmerking ga ik onder de aandacht van de supermarktmanager brengen, zodat hij rekening kan houden met het bestellen van de (actie) artikelen zodat de voorraad en verkrijgbaarheid hiervan verbeterd kan worden.
Ik wens u een prettig weekend toe.

Met vriendelijke groet,
Kelly Willems

Alle klachten die gemeld zijn door T.J