Klacht: V-groef vineer laat los

op 06 juli 2017 over Balterio in de categorie Vloerbedekking

balterio vloer gekocht bij dino tapijt in dronten,na 1 jaar en 10 maanden vertoonde deze vloer dat de lak/kleur laag loslaat.
dino gebeld,op 10 november kwam er iemand langs van dino,zouden binnen 3 weken bericht krijgen,de persoon constateerde ook dat de vloer niet goed was.
daarna kwam er iemand van headlam bv (de leverancier naar dino)en ook geconstateerd dat er wat mis is met de vloer.
toen kwam er een onhafhankelijk bureau,die de situatie kwam inspecteren en daarover een rapport te schrijven.
deze vertelde mij dat de vloer een produktie fout had in de V-groef,overvineer noemde deze persoon het.al met al sinds november 2016 ermee bezig.
toen kwam balterio met uitslag:vloer wordt niet vergoed omdat het extern slijtage is door gebruiker.
de V-groef laat zelfs los onder de bank die er van het begin al opstaat,onder een grote mat.
dus na 1 jaar en 10 maanden is volgens balterio je vloer afgeschreven??
4300 euro heeft ons dit gekost
wij wonen met z’n tweeen,zijn meer aan het werk dan thuis en balterio doet alsof er een legerpeleton overheen heeft gelopen en het is allemaal onze eigen schuld!
NOOIT MEER BALTERIO VLOER EN IK KAN HET IEDEREEN AFRADEN!
en als je contact met ze maakt sturen ze je de garantie bepalingen terug.
werkelijk een belachelijke slechte service van balterio,headlam en de verkoper dino tapijt,ze doen er helemaal niks aan,wordt vervolgd want wij maken er een zaak van.

nieuwe vloer of geld retour

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Balterio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bake