Klacht: V en D

op 01 juli 2012 over V&D in de categorie Warenhuizen

Ik was afgelopen zaterdag in V en D filiaal Hoofddorp. Daar had ik een leuke tas gezien eindelijk een naar me zin. Tas had wel een kaartje met barcode maar geen prijs en was de laatste. Bij de kassa van de horloge afdeling wou ik graag eerst de prijs weten en dan afrekenen. Barcode was niet bekend in het systeem dus zei het meisje dan weet ik het ook niet en is ook niet mijn afdeling dus helaas. Dus ik loop naar de volgende kassa en vraag of ze de prijs kan achter halen zodat ik deze tas kan kopen. Het meisje zegt nee ik heb geen prijs en de tas kunt u niet kopen want anders kost het me teveel tijd om dit uit te zoeken.Ze neemt de tas mee en loopt weg niet eens de moeite nemen om het na te vragen bij de filiaal manager. Ik ben zwaar teleurgesteld de V en D uit gegaan en vind dat ik niet klant vriendelijk ben behandeld.

Tip misschien goed overleggen zo dat men weet wat te doen met dit soort situaties anders kan het een hoop omzet schelen voor V en D als dit vaker voor komt.

Bericht van V&D

5 jaren geleden - We nemen dit graag in behandeling. Onze collega's van Consumentenzaken zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Webcareteam V&D

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door V&D in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat V&D een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

V&D

Heeft op 13 juli 2012 om 15:21 geantwoord

Consumentenzaken heeft contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Moon96