Klacht: Half dood zijn om in aanmerking te komen voor wia

op 18 juni 2018 over UWV Groningen in de categorie Overheid

Kan hier een hele lange verhaal neerzetten. Ga het in het kort beschrijven. Sept 2016 geopereerd aan rechter pols. Maar mijn idee niet goed gegaan. Klacht en pijn bleven. Na vele fysiotherapie en ergotherapie, niks hielp. Klachten bleven. Veel pijn en hulp nodig bij dagelijkse bezigheden met o.a. 3 kleine kinderen. 2 jaar in ziektewet gezet, toen keuring voor aanvraag wia. Ik mocht mij uitkleden achter het gordijn. Om mijn polsen?!!! Dit geweigerd. Moet aan mijn linker pols geopereerd worden, daarnaast psychische klachten bij gekregen. Heb overal hulp bij nodig. Word niet naar geluisterd. Ik Word goedgekeurd. Mag aan het werk als pakketbezorger, vertegenwoordiger en productie medewerker. Ach ja, waar zeur ik over, je hebt daar je handen niet bij nodig?!! Dus opnieuw ziek gemeld voor nu mijn linker pols. Opnieuw wia aanvraag gedaan. Vanochtend daarheen geweest. Had nu een andere arts en die gaf aan dat vorige arts goed gehandeld heeft. Lang verhaal ook weer. Geëindigd met opmerking bij afscheid ‘je moet half dood zijn voordat je in aanmerking komt voor Wia ‘ . De arts beaamde dit, door ja te knikken en ‘klopt’ te zeggen. Wat is de uwv? Onmenselijk? Ronduit asociaal? Ik heb er geen woorden voor!

Dat uwv wat menselijker gaat worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV Groningen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV Groningen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Twandy