Klacht: Geen antwoord terug en onvriendelijk te woord gestaand

op 08 juni 2017 over Uwoon Harderwijk in de categorie Woningcorporaties

Op 31-05-2017 heb ik kort voor 10 uur in de ochtend gemaild ivm met aanpassing huurcontract door scheiding. Ik kreeg hier netjes een ontvangstbevestiging van met daarin dat ze deze zo spoedig mogelijk zullen afhandelen. Nu 9 dagen later had ik nog steeds niks terug gehoord, dus nam ik telefonisch contact met ze op.
De eerste dame was erg vriendelijk en vond mijn mail en gaf aan dat ze mij door zou verbinden met de woonconsulente. Deze was direct al onvriendelijk. Naam heb ik niet aangezien ze niet op nam met haar naam. Ik gaf aan dat ik een verzoek had ingediend voor aanpassing huurcontract ivm met scheiding. Er werd aan gegeven ja moeilijk is niet zo eenvoudig etc. Ik verwees naar hun flyer waarin alles vermeld stond. Ik kreeg als reactie terug ja u moet wachten tot u aan de beurt bent dat wordt volgende week of die week daarop. Pardon? Ik gaf aan ok maar hoe zit dat met de huurbetaling aangezien ik daar al niet meer woon en nu dubbel huur moet betalen. JA dat is niet ons probleem u moet gewoon betalen kreeg ik te horen. Ik gaf aan maar volgens jullie folder blijf ik verantwoordelijk tot ik het aan jullie heb doorgegeven en dat heb ik reeds 31-05-2017 gedaan dus ben ik vanaf dat moment niet meer verantwoordelijk voor de huur. De maand juni heb ik inmiddels al betaald dus daar doe ik ook echt niet moeilijk over maar als mijn mail pas over 1 of 2 weken in behandeling genomen wordt zoals werd aangegeven. is het inmiddels al weer haast tijd voor de volgende huurbetaling. Ik heb geen slecht inkomen maar om nogmaals dubbele huur te betalen zie ik niet zitten en lijkt mij ook niet correct.

Ik ben tevreden als het huurcontract aangepast wordt en ik hier niet nog een aantal weken op hoef te wachten. Daarnaast zou het gepast zijn voor deze dame om anders met hun klanten om te gaan. Uiteindelijk betaal ik een redelijk bedrag om een huis te huren en denk dat ik dan ook enige klantvriendelijkheid mag verwachten. Een welgemeend excuus zou dan naar mijn mening op zijn plaats zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uwoon Harderwijk

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uwoon Harderwijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TAHAM