Klacht: telefonische advertentie verkoop

m.wijmenga op 09 januari 2012 over uwbedrijvenzoeker.nl in de categorie Zoekdiensten

Ik ben gebeld op 3 /11/11 door uwbedrijvenzoeker.nl, er werd mij voorgehouden dat de school waar ik voor werk een 2-jarig contract had met bedrijvenzoeker.nl. Het eerste jaar was gratis en reeds verstreken. Het tweede jaar zou nu ingaan en hiervoor moest betaald worden zoals in het verleden afgesproken was. Ik was hier niet van op de hoogte (in nov. 2010 was ik hier nog niet werkzaam). Ik ben er mee akkoord gegaan, er is een bandopname van gemaakt. Op de bandopname staat echter niet deze informatie. Op 8/11/11 heb ik bewijs opgevraagd van deze overeenkomst die het jaar ervoor afgesloten was, deze bleek echter niet traceerbaar. Mailwisseling heeft niets opgeleverd. Ik vind dat ik er ingeluisd ben en men mij onder valse voorwendselen een product heeft aan willen smeren. Ik heb om een creditfactuur gevraagd welke ik tot op heden niet heb ontvangen. Wel heb ik een betalingsherinnering ontvangen.

Ik zou een creditfactuur willen en excuus voor deze agressieve verkooptechniek.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Mijn klacht is naar volle tevredenheid afgehandeld, ik heb een onlangs creditfactuur ontvangen. :)

Alle klachten die gemeld zijn door