Klacht: Usb kabel

op 30 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heb ik een oplaad kabel gekocht. De 2.5 meter van touw. Maar nu moet hij meteen al op een speciale manier liggen, omdat hij anders geen contact maakt en niet laat.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als ik een nieuwe krijg, of mijn geld terug. Want ik heb er nog geen 7x mijn telefoon mee opgeladen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Britt0304