Klacht: Verzendlabel niet ontvangen na betaling

op 04 december 2019 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 3-12-2019 een verzendlabel aangeschaft. Na de betaling keerde ik echter niet terug naar de site van UPS en ook het verzendlabel is niet ontvangen. Ik heb de helpdesk gebeld en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik de melding dat dit wel vaker voorkwam en ik het gewoon even moest afwachten. Tot op heden nog niets in mijn inbox ontvangen en ik twijfel eraan of dat überhaupt gaat gebeuren. Er is ook een e-mail gestuurd baar UPS met daarin opgenomen het kenmerk van de betaling maar daar is niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik het door mij betaalde verzendlabel ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meggy25