Mijn Klacht:
Klacht levering UPS. Onlangs ontving ik een e-mail van UPS met daarin ‘UPS kon uw pakket niet afleveren in het oorspronkelijke UPS Access Point™.
Hierop heb ik contact met UPS gehad waarom het pakket niet is bezorgd op het adres welke ik had vermeld bij het maken van mijn bestelling en ongevraagd mijn pakket is afgeleverd op een, voor mij onbekend adres. Een collega van u gaf telefonisch aan dit hier een melding van wordt gemaakt en ik hierover teruggebeld zou worden binnen 24uur. Het is namelijk zo dat ik het pakket niet op het adres kan ophalen waar het is afgeleverd gezien mijn werk. Ik heb verzocht om het pakket terug te zenden naar het juiste adres (postkantoor bij mij om de hoek) zodat ik het pakket uiterlijk vandaag in ontvangst kon nemen aangezien ik het benodigde pakket(kleding) vandaag echt nodig heb voor een bruiloft. Dit is niet gebeurd. Zojuist wederom telefonisch contact gehad met de vraag waarom ik niet met gecontacteerd ben en waarom het pakket ongevraagd op een ander adres is afgeleverd (uit de buurt) waardoor ik het niet kan ophalen. Uw collega (helaas haar naam vergeten) was erg onbegripvol en communiceerde op een arrogante toon en zei letterlijk: ‘ Ja helaas ik kan niks voor u betekenen, u dient af te wachten totdat u wordt teruggebeld en uw melding wordt behandeld. Het gaat vandaag sowieso niet meer lukken’. Ik vind dit echt een slechte gang van zaken dat er zonder vragen een pakket op een ander adres wordt bezorgd, welke ook uit de buurt is van het correcte bezorgadres. Daarnaast is het pakket waarop ik rekende nu niet meer op tijd in mijn bezit.
Gewenste Oplossing:
- Dat toezeggingen door UPS waar worden gemaakt (binnen 24 uur contact opnemen)
- collega's begripvol en op een normale toon met klanten omgaan
- verklaring waarom UPS ongevraagd pakketten op een heel anders bezorg adres aflevert
- het pakket vandaag op het juiste adres afgeleverd wordt zodat ik het doel waarvoor ik het pakket heb besteld, namelijk de bruiloft van vanavond, nog kan realiseren
