Klacht: UPS verschuift elke dag de zending, zonder duidelijke reden.

Lcblom op 24 juli 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zending 2 keer verschoven en nog steeds geen pakket. Geen opgaaf van reden gegeven. Op de 2e dag 2 keer gebeld met UPS en werd me verzekerd dat het wel degelijk bezorgd zou worden op deze dag, ondanks dat het trackingsysteem het anders aangaf. Dit zou een bekende storing zijn. Nou, niet dus. Dit is nog wel het meest vervelende, je belt voor verduidelijking en er wordt je gewoon onzin verkocht. Geen pakket, maar er wel speciaal voor thuis gebleven omdat 2(!!!) telefonistes afzonderlijk vertellen dat het echt wel bezorgd ging worden.

Gewenste Oplossing:

Als ik zsm mijn pakket in huis heb aangezien ik op zeer korte termijn met vakantie ga.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedmorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Kan ik het tracking nummer e-mailen? Lijkt mij niet zo handig om openbaar te plaatsen.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste, Natuurlijk kan dat. U kunt ons bereiken via het mailadres: [email protected]. Met vriendelijk groet, UPS social media team

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Inmiddels is het pakket gearriveerd. Blijft echter de communicatie de afgelopen dagen erg warrig vinden vanuit de website en de telefonistes. Dat kan denk ik een stuk beter. Goed ik heb mijn pakket nu, dus de klacht is verholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 juli 2018 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Blom,

Gelukkig is uw pakket inmiddels bij u afgeleverd.

Nogmaals onze excuses voor de vervelende ervaring met UPS. Wij hopen dat dit in het vervolg niet meer zal voorkomen.
Mocht u toch vragen hebben, kunt u altijd bij onze Klantenservice terecht via 020-5040500.

Met vriendelijke groet,
UPS social media team

Alle klachten die gemeld zijn door