Klacht: pakket niet binnen en slecht contact

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje uit amerika besteld en die heb ik niet ontvangen, ik heb deze week een klacht geplaats daar over en kreeg slecht antwoord van UPS. Die stuurde mij naar USPS wat niet werkte terwijl de tracking van UPS zelf aantoond dat er 5 oktober langs is geweest wat niet waar is, heb geen briefje in de bus gekregen en op de site is het nog steeds in transit is by post office wat in eerste instantie 7 oktober had moeten komen. Nu is het immidels 12 oktober en niet binnen, ik vind dit en de ‘oplossing’ die UPS biedt erg teleurstellend.

zodra mijn pakket binnen is of een daadwerkelijke datum wanneer hij binnen komt, het liefst VOOR 14 oktober

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 09:03 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Ik heb het antwoord dat u eerder deze week heeft gekregen gechecked en dit antwoord is correct. Het betreft hier een Economy Service van Amazon dit via USPS in de US met ons naar Europa komt en bij aankomst in Europa wordt overgedragen aan de lokale post voor aflevering. In Nederland is dat PostNL.

Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500.

UPS Social Media Team

Heeft op 13 oktober 2017 om 17:24 geantwoord

Oké maar kan ik dan een code krijgen die wel bij post nl werkt aangezien hij bij jullie dat doet

Alle klachten die gemeld zijn door Job_T1