Klacht: Niet aanbellen en pakket niet leveren

DorienClaes op 06 april 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de 2de keer deze maand. Zowel thuis in Limburg als bij mijn ouders in Vlaams Brabant. Koerier belt niet aan, steekt briefje in brievenbus en brengt pakketje naar een of ander afhaalpunt. Ik betaal iedere keer 6€ verzending dus ik verwacht service!! Ze schrijven foutief afhaalpunt op en krijg geen trackinginfo, dus je moet naar een betaalnummer met een irritant keuzemenu bellen om te weten waar uw pakketje is. Schandalig! Nog eens extra kosten. Hoelang gaat dat spelletje nog duren Word het niet eens tijd om uw personeel om u personeel op hun fouten te wijzen of ander personeel aan te nemen

Gewenste Oplossing:

Als de koerier doet wat hij moet doen en ik een deftige service krijg waarvoor ik betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - 0161233104 is van de laatste keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Helaas is dit geen geldig UPS trackingnummer. Een UPS trackingnummer bestaat uit 18 karakters en begint met 1Z........ . Zonder geldig trackingnummer adviseren wij u om onze klantenservice te contacteren. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Dat is de enige nummer dat de verzender van mijn pakje me gegeven heeft. En de klantendienst bellen kan ik niet want jullie hebben alleen een betaalnummer en ik kan geen kosten buiten mijn gsm-abonnement maken. Jullie kunnen perfect aan de hand van mijn adres ook terugvinden wie de koerier was lijkt me.

UPS

Heeft op 09 april 2018 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Helaas kunnen wij hier vandaan geen gegevens van uw zending terugvinden. U plaatst uw klacht op een Nederlandse website, voor Belgische cases hebben wij maar zeer beperkt toegang. Wij adviseren u dan ook om het correcte trackingnummer op te vragen of contact op te nemen met de klantenservice. Op onze website vindt u linksonder alle mogelijkheden om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door