Mijn Klacht:
1Z5788736866182710
Pakketje uit Duitsland, geheel correct geadresseerd met perfect leesbare complete duidelijke label aan ontvanger in Nederland.
UPS bezorger kon volgens hun systeem niet het huisnummer vinden en rapporteerde dat als “incorrect huisnummer”.
Ontvanger stuurde een bericht naar UPS om het juiste huisnummer door te geven. UPS stuurde bericht naar ontvanger dat huisnummer was gecorrigeerd.
Volgende dag, na vertraging van 24 uur, bezorger kon het huisnummer niet vinden en bracht het pakketje naar een UPS afhaalpunt in de buurt.
Het huisnummer was perfect op het adreslabel, perfect in het systeem, duidelijk leesbaar, en perfect op het bel paneel op het gebouw van de ontvanger te zien.
Dit is niet de eerste keer dat de bezorger maar gewoon gemakshalve de boel dumpt bij een afhaalpunt.
Gewenste Oplossing:
Zodra UPS het beter gaat doen dan DHL of postNL dan ben ik pas tevreden.
