Klacht: Geplande levering faalt geen communicatie

op 13 juni 2019 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb fietskleding besteld bij Bikester en dit zou op woensdag 12 juni voor het einde van de dag geleverd worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en er is geen pakket gekomen die dag. Ik heb meerdere malen met de klantenservice gebeld en zijn schepen me met smoesjes af dat de bezorger tot 19.00 uur nog kan komen. De volgende dag log ik in om te kijken of het pakketje vandaag komt, maar dan staat er de melding In transit. Kom later terug voor de geplande aflevering. Helemaal geen afleveringsdatum meer! Ik ga wéér contact opnemen met UPS en met Bikester, want ik wil mijn geld terug als het op deze manier moet…

Dat UPS een leverdatum geeft en zich hier daadwerkelijk aan houdt. Ook moeten ze communiceren waar mijn pakket is en me op de hoogte stellen als het eventueel vertraagd is. UPS kan van de mensen niet verwachten dat ze de hele dag op een pakket moeten wachten, geef tijdvakken.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SaRoov