Klacht: geen geld retour

op 16 januari 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18-11-2019 heb ik een verzendopdracht aangemaakt, betaald en vervolgens bleek er een storing te zijn. Wij kregen geen verzend gegevens, geen etiketten om uit te printen en als we gingen inloggen was er geen pakket aangemaakt. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice maar zij konden niets doen en ik moest 18-12-2019 maar eens terug bellen. Vervolgens een mail gestuurd en een case nummer aangemaakt. Deze week heb ik al 5 x gebeld en 15 minuten in de wacht. Supervisors die niet terug bellen tot drie x aan toe. Het gaat om 3,74 euro.
Niemand belt mij terug , mailt mij terug….niets helpt en ik ben er zeker al drie uur zoet mee. de laatste week,case nummer 1-143976814231 zou gesloten zijn…..maar ik heb niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terug heb.
En na al deze moeite zou een vergoeding op zijn plek zijn, schandalig dit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carmendejager