Klacht: Expres levering te laat bezorgt

game factory op 09 juli 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een eigen live gaming winkel en als special zouden we afgelopen weekend iets extra’s mogen verkopen. Er was bij mijn leverancier iets mis gegaan waardoor wij het donderdag niet hebben ontvangen, Vrijdag is dit verder afgehandeld en UPS zou zaterdag leveren zei mijn leverancier. 17.17 uur krijgen we een track Trace dat het maandag geleverd word. Bij mijn leverancier is er niemand meer te bereiken dus met klanten besproken om maandag (vandaag) extra open te gaan zodat ze toch een voordeeltje hadden. Staat er vandaag dat ze morgen dinsdag komen leveren, na een telefoontje kreeg ik te horen dat op internet staat dat wij dicht zijn op maandag dus ze hadden om ruimte te besparen het pakket maar niet in de bus gedaan en in Apeldoorn gelaten. ECHT??? UPS waar bemoeien jullie je mee als mij leverancier iets wil leveren???

Gewenste Oplossing:

Geen idee ben nu nog te kwaad

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedmorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Track Trace is 1ZR5A1850454497401volgens mijn leverancier zou het afgelopen zaterdag geleverd worden.

UPS

Heeft op 10 juli 2018 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Echter de door de verzender gekozen Service UPS Express Saver is een Service waarbij geen Zaterdag levering mogelijk is. Alleen bij UPS Express Pre 12.00 is een Zaterdag levering mogelijk.

Om deze reden is uw pakket dan ook niet als Zaterdag levering in ons netwerk aangeboden.

Aangaande het niet op Maandag leveren, hierover bent u reeds door het Center geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

game factory

Heeft op 10 juli 2018 om 13:46 geantwoord

Geïnformeerd ja, belachelijk om aan te geven dat het maandag komt( mijn klanten geinformeer, winkel open gedaan) en dan besluiten jullie maar gewoon het pakket niet te leveren het is niet te geloven....en zeker geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door