Klacht: Duur pakket buiten in de regen gezet

op 14 februari 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had voor een reparatie een product van een paar honderd euro opgestuurd, en deze kreeg ik daarna geleverd via UPS. Opzich konden ze het snel leveren, en kreeg ik een mailtje dat ze het eind volgende dag zouden leveren. De volgende dag kreeg ik om kwart voor drie een mailtje, waarin stond dat het pakket was afgeleverd, Achtergelaten op: SCHUTTINGDEUR. Het ging om elektronica, en het regende op dat moment. Er was niemand thuis, maar dit was de eerste poging tot levering, en ze hadden me geen mogelijkheid gegeven tot andere keuzes. Gelukkig was er daarna iemand thuis om het pakket binnen te halen, maar voor hetzelfde geld had dat nog uren geduurd, en was het hele pakket natgeregend. We troffen het pakket in de tuin aan, over het hek gegooid. Ik vind dit hele slechte service, zeker omdat het om veel meer gaat dan een kleine bestelling van een shirtje.

Ik zou willen dat ze de bezorger van dit pakket goed aanspreken dat dit niet kan. Daarnaast moet er beter gelet worden op bezorgers, zodat ze niet dit soort domme dingen doen. Ik had het zelf veel liever gezien hoe ze het pakket terug zouden nemen, en mij een ander moment hadden laten kiezen waarop het mij wel uitkwam, of de afleverlocatie hadden laten wijzigen, zodat ik het bij een afhaalpunt kon ophalen.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koenlouter