Mijn Klacht:
Ik ontving een pakje uit Korea. Het was een gift ter waarde van €35,20, dus zonder extra invoerrechten. Tot mijn verbazing moest ik de bezorger €23,29 aan COD betalen! Hij wist niet waarom, maar anders kreeg ik het niet. Eerst was compleet onduidelijk waarom deze kosten, maar toen we goed keken bleek dat men in Korea de verzendsticker over het kruisje bij het woord ‘gift’ had geplakt. Klantenservice gebeld; 1e keer werd in in de wacht gezeten na 5 minuten werd de verbinding verbroken. De 2e keer kreeg ik Lynn, een vriendelijke dame, aan de lijn. Verhaal uitgelegd, zij ging overleggen met een collega. Het antwoord wat ik kreeg: ook al is het een gift, dat mag niet vanuit Korea!? Alleen wanneer er Doll of Toys opstaat….(Bij ons stond er charm beads and paper bag). Toen ik haar vroeg waarom dat niet verteld wordt bij verzending en waarbij dat kan vinden zei ze dat het nergens op de site van UPS staat?!?! Ik moest het maar googelen…… En nog een fijne dag.
Natuurlijk is dit belachelijk, maar ik heb het toch gegoogeld en helemaal niets gevonden. Naar mijn mening heeft men bij de verzending een fout gemaakt en worden wij met een hele vreemde smoes afgescheept.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de €23,26 teruggestort wordt. En graag excuses voor zowel het ongemak als het net ter zake kundige personeel.