Klacht: Bezorger niet aan gebeld maar wel een briefje in de brievebus gedaan

Nazima op 11 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de bezorger waren wij vorige week vrijdag niet thuis terwijl mijn moeder gewoon thuis was maar de bezorger had niet aan gebeld maar wel een briefje in de brievebus gedaan, dus ik belde met de klanteservice en beloofde dat ik mijn pakketje dinsdag zal ontvangen. Ik kwam van werk en de bezorger was 15:00 geweest en weer niet aangebeld maar wel een briefje in de brievebus gedaan. Ik ben vervolgens weer gaan bellen met de klanteservice om te vragen hoe en wat en heb gezegd dat ik klacht in ga dienen en dit niet pik. Vervolgens ben ik zelf mijn pakketje gaan ophalen. Bestel nooit meer iets en wat door ups bezorgd wordt.

Gewenste Oplossing:

Medewerker van klanteservice hebben goed geholpen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 juni 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Nazima,

Het was even zoeken, want u had het over vorige week vrijdag, maar het gaat om een zending van 26-05, alwaar ups inderdaad gepoogd heeft om het pakket te leveren. Wij troffen om 10.26 niemand aan daaropvolgend laat de chauffeur een briefje achter dat het pakket achtergelaten wordt bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Iemand was het daar niet mee eens en heeft een verzoek ingediend om het daar op te laten halen en opnieuw af te laten leveren.

Dat heeft UPS netjes opgevolgd en komen het pakket weer een keer aanbieden. Op 31 mei doet UPS een tweede poging om 15.00 uur en weer trof de chauffeur niemand aan.

Waarop het pakket weer geleverd is bij het afhaal punt. U mag ons geloven dat wij liever het pakket in 1 keer leveren, daar een mislukte afleverpoging een hele kostbare operatie is en daar is niemand bij gebaat.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPS Social Media Team.

Nazima

Heeft op 12 juni 2017 om 17:55 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Mijn moeder was 31mei gewoon thuis en ik was zelf ook ietjes voor 15:00 uur thuis en ik weet zeker dat de chauffeur niet had gebeld. Dat jullie mijn klacht niet serieus nemen prima! Ik bestel nooit meer iets wat door ups bezorgd wordt. Fijne avond

Alle klachten die gemeld zijn door