Klacht: Bezorger is lui schijnbaar

op 14 maart 2019 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is niet de eerste keer maar ik hoop na deze klacht wel de laatste keer. Ik kan achter mijn pakketjes aan sjouwen omdat meneer de bezorger te beroerd is om überhaupt aan de deur te komen. Geen deurbel, geen afhaalbericht in de bus, alleen via de mail vernomen dat ik m’n pakketje kon ophalen bij een afhaalpunt. En aangezien dit niet de eerste keer was de beste medewerker eens gevraagd of dit vaker voorkwam en warempel, dit schijnt bijna dagelijkse kost te zijn. Lekker makkelijk, niet overal hoeven aanbellen enzo. Gewoon een hele lading pakketjes afleveren op 1 adres. Tijd dat jullie een nieuwe bezorger aannemen.

Ik verwacht wanneer je betaald voor verzending aan een bepaald adres dat het ook daadwerkelijk daar bezorgd wordt en niet klakkeloos naar een afhaalpunt wordt gebracht.
En ik verwacht ook dat ups beter bereikbaar is zodat ik mijn klacht niet via een derden site hoef te delen met de rest van nederland. 1 simpel mail adres op de site klachten@ups.com lijkt me niet zo moeilijk en voldoende. Ipv inloggen met een ID, mail, ww, e.d. met allerlei omwegen en submenu's

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 maart 2019 om 05:50 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij gaan uw klacht doorgeven aan het aflever center, zodat de chauffeur hierop aangesproken gaat worden door zijn leidinggevende en de procedures gaat volgen.

Mocht u rechtstreeks contact willen hebben met onze Klantenservice dan kunt u dit doen door te bellen met 020-5040500, tevens kunt u op onze website alle andere contact mogelijkheden terugvinden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door DJB83