Klacht: Bezorger heeft geen zin.

op 18 mei 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 16 mei iets besteld bij een bedrijf in Duitsland wat op 17 mei bezorgt zou worden door UPS. TTnummer 1Z2940916812002926 Op 17 mei zie ik op de TT van UPS 11.19 uur, The receiver was not available for delivery. We’ll make a second attempt the next business day. Dus ik bel met UPS dat ik gewoon thuis was en de bezorger gewoon had kunnen afleveren. De man van UPS aan de telefoon zei dat de chauffeur dan waarschijnlijk geen zin had om naar boven te lopen( 2 hoog ) en dat dat helaas vaker voorkomt. Ik wil dus gelijk een klacht indienen die wordt aangenomen. Hij gaat er ook voor zorgen dat het pakket dezelfde dag nog bezorgt gaat worden. Dit gebeurt niet want ik zie op TT het volgende; 17052018 15:18 UPS Access Point™ possession
Tilburg, NL 17052018 15:12 DELIVERED Dus een valse belofte van de telefonist.
Het blijkt dus dat chauffeurs bij UPS gewoon doen waar ze zin of geen zin in hebben en dat telefonisten bij UPS valse beloftes doen om een goede indruk te geven en van het gezeik af te zijn.
Kortom UPS was, is en blijft een waardeloos bedrijf. Helaas kun je daar als klant niets aan doen omdat de leverancier de vervoerder betaald.

Ben pas blij als UPS niet meer wordt ingezet voor bezorgingen bij mij !!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 mei 2018 om 09:41 geantwoord

Beste,

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben een case nummer aangemaakt naar het center toe.
Het case nummer is: 1-93017814809.
Het center zal onderzoeken wat er is gebeurd met de aflevering. En zal contact opnemen.

Mocht u verder vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500.

UPS social media team

Alle klachten die gemeld zijn door Vannoort