Mijn Klacht:
Op dinsdag 13 februari j.l. is mijn pakket op de post gedaan. Deze is naar het afhaalpunt in Oosterwolde Fr. gestuurd, maar is daar nooit aangekomen. Het pakket is wel 3 of 4 keer naar Haulerwijk gestuurd. Elke keer kwam het daar, via Tilburg en Heerenveen weer terug in Haulerwijk. Absurd. Ik heb hierover wekelijks met de klantenservice gebeld. Er kon nauwelijks een excuus of ‘wat vervelend’ van af.
In de 7 weken tijd heeft UPS maar 2 x contact met mij gezocht. Mail werd niet beantwoord.
Wat mij nog meer verbaasde is dat ze het pakket uit coulance niet naar mijn huisadres ‘konden’ sturen. Dit zou niet mogelijk zijn omdat het een ‘economy’ pakket is en het dus een goedkope levering is omdat er voor een afhaalpunt gekozen is. Opmerkelijk, want het pakket weken lang door heel het land sturen is wel ‘economy’!
Uiteindelijk hebben ze er vorige week (na 6 weken wachten!!) mee ingestemd het naar mijn thuisadres te sturen. En daar wacht ik nu alweer een week op. De track en trace heeft alweer een week dezelfde melding: Vastgestelde afleveringsdatum: Gegevens niet beschikbaar.
Is het mogelijk UPS aansprakelijk te stellen voor diefstal
Het allervervelenste is dat het pakket voor mijn 6 maanden oude dochter en ze groet als kool, dus ik heb er straks niks aan. Dan is het te klein.
Gewenste Oplossing:
Ten eerste wil ik het pakket deze week nog thuis ontvangen. En ik wil gecompenseerd worden voor de schade, omdat mijn dochter de kleertjes niet aan kan hebben ik daarvoor nieuwe moet aanschaffen.
