Klacht: UPS komt levermomeenten niet na.

Dennisversteeg op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze week al tot drie keer toe een leveringsmelding met tijdsindicatie gekregen van UPS en die is iedere keer niet nagekomen. Trackinginformatie wordt niet ge-update dus je weet niet waar je aan toe bent. De klantenservice is per mail of chat onbeschoft en onbehulpzaam. Aan de telefoon (als je je eerst door lange wachttijden en een bizar robotmenu heen worstelt) zijn ze wel vriendelijk en krijg je wat meer informatie. Maar uiteindelijk helpt dat ook niks.

Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn pakketje en aangezien UPS niet op zaterdagen levert, zal ik tot volgende week moeten wachten. Het depot van UPS is bijna bij mij om de hoek, maar ze krijgen het voor elkaar om er nu al meer dan een week over te doen om het bij mij te krijgen en ik weer dus moet afwachten wanneer ik het zal krijgen en ik dus weer moet zorgen dat er iemand thuis is op de aangegeven tijd.

Als UPS leert fatsoenlijk te reageren en kloppende informatie te geven en mijn pakketje onbeschadigd is geleverd binnen een aangeven tijdslot, dat zo snel mogelijk zou moeten zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Dennis, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw eerdere contact wil ik u adviseren contact op te nemen met de import afdeling op [email protected] Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected] Ik wil u ook ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant. We werken eraan om de klanten service beter te krijgen. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 15:13 geantwoord

Beste Dennis,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Dennisversteeg

Heeft op 16 februari 2021 om 16:06 geantwoord

Dit is geen oplossing.

Ondertussen heb ik het pakket wel ontvangen, maar wel pas na vier levertijden die niet zijn nagekomen en op een moment dat er geen levering was aangegeven. Gelukkig was ik thuis.

Verder is de communicatie intern bij UPS en naar klanten toe simpelweg bizar. Niemand weet van elkaar wat er gebeurt, waar pakjes zijn en geeft schijnbaar willekeurige informatie door.

Mijn pakketje is drie keer door de douane gegaan als ik alle informatie moet geloven, zelfs nog op een uur voor de daadwerkelijke uiteindelijke levering..

Verder was men op de chat ronduit onbeschoft. Telefonisch was beter, maar werd er van alles beloofd maar werd dat niet nagekomen. De trackingwebsite was belachelijk want heeft op geen enkel moment geklopt.

Met afstand de slechte communicatie door een bezorgingsdiemst en ik zal ook zeker zelf nooit gebruik maken van UPS en zal sterk twijfelen als ik ergens bestel en ik heb geen andere optie dan ontvangen met UPS.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisversteeg