Klacht: Upgrade health drinks niet stopgezet!

op 09 november 2015 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Op 25 februari heb ik de klantenservice van Trainmore een mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn upgrade ‘health drinks’ per direct wilde stopzetten. Desondanks wordt er iedere maand een geldbedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik heb meerdere malen de klantenservice hierover gemaild (bellen kan namelijk niet!), maar ik krijg geen reactie. Nu negen maanden later betaal ik nog steeds voor de upgrade. Een upgrade health drink kost maandelijks 6,50. Ik heb dus 58,50 betaald voor iets waar ik geen gebruik van maak.

Ik wil het geldbedrag van 58,50 teruggestort krijgen!.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:22 geantwoord

Beste heer/mevrouw Pinas,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Esmiralda Pinas