Ik heb een tweejarig abonnement bij Trainmore, afgesloten in sept 23 dus aflopend in sept 25. Begin juni heb ik mijn lidmaatschap geannuleerd, hierop kreeg ik een ‘bevestigingsmail’ dat mijn contract af zou lopen per 4 april 2026. Dit moet... Lees meer
Minderjarige sluit jaarcontract af. Denkt voor 33 in de maand, blijkt eerste drie mnd 25, erna dus 9 mnd 50.
Probleem is minderjarige heeft dat geld niet. Kan niet worden afgeschreven. Zonder contact op te nemen meteen incassobureau die volledige jaarbetaling... Lees meer
TrainMore is onbereikbaar en reageert niet op afspraken en mails. Eerst heb ik diverse keren gesproken en gebeld met de manager Michaela van de vestiging Groningen. Zonder resultaat.
Na een half jaar heeft zij mij het mailadres gegeven van de... Lees meer
Vertel mij hoe ik extra betaal voor Trainmore op IJburg met een black label, en dan verbouwen ze na een half jaar om dele kluisjes om te ruilen voor een waar je ook nog een hangslot voor moet kopen. Systeem... Lees meer
Ik heb me aangemeld bij Trainmore. Ik heb voor een half jaar 3 lessen per week ingekocht. Dit is voor personal training. Ik begon bij Mvr Helin Pescari. Helin is een aantal keer ziek geweest en op vakantie gegaan. De... Lees meer
Ik zal maar bij het begin beginnen:
Afgelopen september heb ik een mail gestuurd naar Trainmore met de vraag of ze tijdelijk mijn abonnement kunnen pauzeren. Dit vanwege dat ik tijdelijk naar Duitsland zou verhuizen. Dit was mogelijk, maar dan moest... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om mijn grote ongenoegen en teleurstelling te uiten over de onprofessionele omgang met klanten bij uw sportschool Trainmore. Ik ben van mening dat mijn rechten als klant op meerdere vlakken zijn geschonden, en ik... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik graag een officiële klacht indienen over de voorwaarden van mijn sportabonnement bij TrainMore Oost. Ik ben erg teleurgesteld en gefrustreerd over het feit dat de sportschool niet heeft voldaan aan de beloftes die zijn gemaakt tijdens... Lees meer
TrainMore verkoopt 'kwartaal' abbonementen met een 'maandelijks' bedrag, maar uit de kleine lettertjes blijkt dat de abbonementen eigenlijk per 4 weken lopen. Hierdoor zijn klanten te laat met opzeggen. Ze zetten je vervolgens over naar hun duurste abbonement (in ons... Lees meer
Ik heb mij vorig jaar ingeschreven in bij de dichtstbijzijnde Trainmore vestiging. Abonnement kosten: €53 p/maand.
Nu ben ik verhuist naar een ander deel van de stad. Dat betekent dus dat ik niet meer in de eerder ingeschreven locatie zal... Lees meer