Klacht: Update Navigatiesysteem

op 22 juni 2016 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Mijn (dure) navigatiesysteem kan allen met harddiscs werken. Steeds vaker constateer ik dat mijn schijven (sterk) verouderd zijn. Al tijden probeer ik nieuwe schijven te krijgen maar mijn garage krijgt van Volvo te horen dat er sinds 2013 nog nooit nieuwe updates van de schijven zijn verschenen. Gevolg: mijn dure systeem is onbetrouwbaar en begint onderhand onbruikbaar te worden! Dit is deste schrijnender daar relatief goedkope systemen on-line te updaten zijn en derhalve betrouwbaarder zijn.
Wat het probleem is weet ik niet maar Volvo kan zijn klanten hiervan natuurlijk niet de dupe laten worden!
Los daarvan vind ik de projsstelling voor nieuwe schijven absurt, Volvo lijkt hiermee op een goedkope wijze over de rug van zijn (trouwe) klanten geld te willen verdienen! Zoals bekend zijn on-line updates van goedkope systemen gratis en frequent te verkrijgen!!!!

Zo snel mogelijk beschikbaar krijgen van updates en daarna frequent nieuwe updates te kunnen verkrijgen.
Gezien het nu jaren durende ongemak ga ik er van uit dat mij de nieuwe updates gratis verstrekt worden ( zoals ook on-line updaten van goedkope systemen gratis is).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxMultimus2016xxxxx