Klacht: Update Navigatie

op 24 mei 2016 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan mijn navigatie geen update geven in My Renault R link store via
I deal. ik wordt verplicht om met credit card te betalen, en die heb ik niet.
aangezien 80% van de Nederlanders geen Credit card heeft, hebben vele mensen een probleem. Nu heb ik mijn Renault dealer Herwers in Doetinchem gevraagd om dit voor mij te doen maar die konden dit ook niet
omdat zij geen Credit card hebben. dit bewijst maar eens weer dat 80% van de Nederlanders geen Credit card hebben. Ik wil betalen via I deal, en niet verplicht worden om een Credit card aan te schaffen. we leven tenslotte in 2016 en niet in 1958.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn navigatie update kan betalen met mijn eigen bankpas via I deal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal Boerboom