Klacht: vast tarief bellen niet doorgevoerd

de Kruyff op 03 januari 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik ben april 2011 telefonisch benaderd door een medewerker van UPC met de vraag of ik interesse had in een uitgebreider pakket tv-telefoon-internet, mede omdat ik al voornemens was een pakket af te nemen was ik geïnteresseerd. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een totaalpakket uitgebreid met een vast bedrag voor onbeperkt bellen. Nadat er facturen van mijn bankrekening waren afgeschreven was ik verbaasd over het gegeven dat de bedragen veel hoger waren dan het afgesproken maandbedrag. Omdat ik mijn mobiele nummer niet wilde afgeven was het voor mij ook niet mogelijk middels factuur online inzage te krijgen in het hoe en waarom. Na diverse malen te hebben gebeld en emails te hebben verzonden aan UPC werd mij eindelijk te tip gegeven om een 06-00000000 nummer in te voeren. Na eindelijk mijn facturen te hebben kunnen inzien was gebleken dat er geen sprake was van een vast tarief voor onbeperkt bellen en dat dus de belkosten werden gefactureerd…daarnaast bleek dat een creditering van kosten van een monteur (vanwege een defect nieuw modem) niet was uitgevoerd. Na de klantenservice te hebben gebeld werd mij telefonisch gemeld een brief te moeten schrijven met het verzoek tot horen van het verkoopgesprek…hieruit zou moeten blijken dat er wel/niet was gesproken over een uitbreiding van het pakket mbt belkosten.
Nu is inmiddels gebleken dat UPC volgens zeggen geen verkoopgesprekken opneemt, ik heb hiertoe een brief aan de directie klantenservice gestuurd en na lang wachten een antwoord ontvangen waar met alle respect je broek van afzakt…men verdiept zich totaal niet in hun cliënt en UPC is niet thuis…wat in houdt dat je als cliënt wordt afgeschilderd als een leugenaar en daar heb ik grote moeite mee. Ik heb van mei t/m december tientallen euro’s per maand teveel betaald voor mijn afgesloten abonnement.

teruggave teveel betaalde kosten voor bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door