Klacht: Niet nakomen van afspraken

user-77762 op 03 januari 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Vanaf afgelopen september 2011 ben ik regelmatig in contact geweest met de klantenservice van UPC.
1. Ik wilde een UPC box afsluiten voor mijn nieuwe huis, maar omdat ik hier nog niet in woonde wilde ik het abbonement later in laten gaan. Dit kon volgens de verkoper, volgens hem kon ik als het pakket was aangemaakt bij Track&Trace een nieuwe datum inplannen. Niets was waar. Als eerst kon ik helemaal geen nieuwe datum inplannen. Het pakket is gewoon VERSTUURD en door de toenmalige bewoners niet geaccepteerd en door TNT weer teruggestuurd. Ik werd daar A:niet van op de hoogte gesteld en B: moest ik opnieuw een pakket aanvragen.
2. Toen ik op mijn nieuwe adres woonde en ein-de-lijk mijn pakket ontving van UPC kon ik er niet direct gebruik van maken omdat ze het hadden afgesloten op naam van de VORIGE bewoners! Het zou weer in orde gemaakt worden, maar moest wel een aantal dagen wachten.
3. Ik had ein-de-lijk beeld, en was er zo tevreden mee dat ik mijn pakket wou uitbreiden met meer zenders. Weer contact opgenomen met klantenservice en deze besteld. Na een dag kon ik ineens geen tv kijken! WEER contact opgenomen met UPC en bleek dat ze ipv de zenders toevoegden aan mijn huidige pakket ze een NIEUWE pakket opstuurden met een nieuwe kaart. Waardoor ik dus erg lang weer aan de lijn was om dit weer te switchen. Omdat ik erg boos en geirriteerd was kreeg ik een compromis: 15 euro korting voor het hele jaar en betere internet voor dezelfde prijs.
4. Probleem opgelost, nu kon ik geen opgenomen programma’s kijken terwijl de DVR bezig was met opnemen. Nou je raad het al, WEER contact opnemen met de klantenservice. Nu werd ik te woord gestaan door een manager die mij onder Special Care had geplaatst. Hij bood meerdere mailen zijn excuses aan en ik kreeg een vergoeding voor alle kosten die ik had gemaakt. Ook gaf hij aan dat ik de Special Care service mocht mailen zodat ik geen contact hoef op te nemen met de klantenservice.
5. Ik kreeg een torenhoge rekening van UPC die van geen kanten klopte, mailtje naar meneer of ik gebeld kon worden. Helaas was hij afwezig door ziekte maar werd kort daarna gebeld door een collega van hem en ook goed geholpen!
6.Ik ondervond problemen met mijn telefoonverbinding, en vroeg wederom aan de laatst gesproken medewerker van de Special Care, om contact met mij op te nemen om dit probleem op te lossen. Dit is tot op heden (03-01-2012) niet gebeurd.
7. Omdat ik mijn pakket van Bellen Standaard naar Bellen Onbeperkt nam ik weer contact op met de klantenservice (bij Special Care wordt je blijkbaar na 1 of 2 keer niet meer geholpen) en kreeg toen te horen dat ik het niet kon verhogen met mijn huidige pakket! Gelukkig gaf de jongeman aan de lijn aan dat hij het op een andere manier zou oplossen. Ook gaf hij te kennen dat UPC mijn korting nog niet had verrekend, en dat ik die nog steeds te goed heb!

Ondanks de service van meneer  en de laatste jongeman die ik heb gesproken ben ik toch diep teleurgesteld in UPC! Zij komen hun afspraken gewoon NIET na, tenzij je zelf 100 keer aan de telefoon hebt gehangen op hun kosten. Even terugbellen, ho maar!
Ik ben absoluut niet tevreden met UPC.

Ik wil dat mijn contract zonder problemen word opgezegd

Alle klachten die gemeld zijn door