Klacht: UPC Horizon problemen, en zeer slechte klanteservice.

op 20 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik heb zins begin 2013 upc horizon, nu begon na een maand of 2 het beeld e vervormen en werd op den duur steeds slechter. UPC gebeld, kreeg te horen dat er een storing was geweest en dat ze de horizon zouden resetten. zo gezegt zo gedaan 2 dagen later kwam er een foutmelding op de tv. weer upc gebeld kreeg toen te horen dat er een fout in de box zat en dat er een monteur moest komen, zo gezegt zo gedaan. monteur kwam en zag dat de foutmelding code iets te maken had met een blokkering van het netwerk, en dat ie de klantenservice ervoor moest bellen. dat deed de monteur niet want ik had namelijk al gebeld naar de klantenservice, dus belt hij naar zijn supervisor die na 2 minuten de monteur toch beval om naar de klantenservice te bellen. nadat de monteur 25min in de wacht had gestaan kreeg hij van de klantenservice te horen dat het een foutcode was die word weergegeven als er een blokkering in het netwerk zit (maar die zat er niet). Dus zeiden ze dat de monteur maar weer zijn supervisor moest bellen, daar had de monteur geen zin meer in (kan het goed begrijpen) en heeft toen de box omgeruild en een nieuwe gegeven. geen probleem tot ong juni 2013 toen het beeld weer ging vervormen na een update. weer gebeld weer een monteur laten komen. die kwam toen met tot de conclusie dat het signaal dat binnen kwam goed maar niet sterk genoeg was voor digitale tv. dus werd er een afspraak gemaakt voor een netwerk monteur. die is ook geweest en heeft in de grijze groepen kast buiten iets gedaan waardoor alles weer goed was. niet veel later na de H2 update van upc gooide de box de telefoonlijn eruit, heb toen mijn moeder laten bellen omdat ik niet zat te wachten om met mijn prepaid mobiel naar die verrekte klantenservice te bellen. krijgt me moeder te horen dat zij niet namens mij naar upc mag bellen en werd de horen van upc er gewoon opgegooit. ben toen naar mijn bewindvoerder gestapt die er voor heeft gezorgt dat upc mij belde met de mededeling dat er weer een monteur zou komen. monteur kwam heeft alles door gemeten, alles was goed, heeft toen 4x een frontface (aka hardreset) gedaan. waarna uiteindelijk de box weer normaal deed wat ie moest doen. nu in 2014 na een storing rond 13- 18 jan 2014 (weet de datum niet meer) weer een storing bij upc, weer gebeld want de telefoon deed het niet meer en de box had een aantal zenders eruit gegooit. bij de klantenservice hadden ze 30 minuten toch maar een reset gedaan wat niet heeft geholpen en ervoor heeft gezorgt dat de nieuwe afstandsbediening en wifi het niet meer doet, weer gebeld, nu beloofde hun dat de eenige optie was een nieuwe modem waar dan de internet en de tv op zou gaan (en dus niet de bekabelde internet). waar ik niet blij mee ben want ik wou die horizon zodat ik maar 1 box voor alles had en niet 2 aparte kasten) nu heb ik de nieuwe modem en weer een nieuwe afstandsbediening (volgens klantenservice deed die andere het niet vanwegen een bekende software fout die ze nog niet konden oplossen?) maar nu komt het leuke, verkeerde coax kabels bij de nieuwe modem (dus die passen niet in de wandcontact) nieuweafstands bedieing doet het niet omdat door de reset die ze hadden gedaan mijn code naar 0000 is gezet maar de box die code en geen enkel andere code meer accepteert. ik ben het zo langzamerhand zo beu dat ik alles kapot door een raam bij hun kantoor zou willen gooien. en kan helaas ook niet overstappen naar een andere provider want dan krijg ik te horen dat die niks kunnen regelen want mijn regio valt onder UPC? arg ben het gewoon zo zat. UPC blijf er weg van!!

stuur me gewoon een nieuwe goed werkende horizon box!!!! dat is het eenige wat ik wil.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Defion