Klacht: upc alles in 1

op 22 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

door aanbieden van een nieuw pakket die niet bestond, moest ik een andere nemen ,omdat ik niet terug kon naar mijn oude pakket, nieuwe media box en nog steeds geen tv ,veel bellen, elke keer een ander die je veel beloofd maar niets doet . er is niemand die het probleem echt aanpak, bel al vijf dagen en nog geen hd tv

Gewenste Oplossing:

klacht serieus nemen , door spelen aan technisch personeel ,zodat je niet elke keer hoeft te bellen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jon