Klacht: Up Date route planner

op 10 mei 2016 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Bij Svala Hillegom heb ik ongeveer 1 1/2 jaar geleden om een up date gevraagd voor mijn Volvo XC 90 ( 02 TSP 6 ) in november 2015 kreeg ik te horen dat er nog geen update was maar dat die er eind april begin mei 2016 er zou zijn. Ik zou terug gebeld worden als hij binnen is.
14 dagen geleden belde ik weer naar Svala Hillegom, Jan Willem zou mij terug bellen, gisteren had ik nog niks gehoord en ik belde weer met Jan Willem. Hij vertelde mij dat hij zojuist een bericht had gekregen dat de update nu weer in november zou komen. Ik vindt dit echt heel slecht
ten eerste dat ik niet word terug gebeld en ten tweede dat er nu pas een update komt in november 2016. Dat is maar liefst 1 1/2 jaar na dat ik voor het eerst gebeld heb, terwijl er doorlopend straten en wegen bij komen of worden gewijzigd. Intussen heb ik 3 keer gebeld en ben niet één keer terug gebeld. Waardeloos!

Lever zo snel mogelijk een up date a.u.b., waar ik nu mee rijd is van 2012?????
tevens verzoek Jan Willem zich aan de afspraak van terug bellen te houden!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krizia01